Vzácnejší než influenceri
Miniprojektom „Vzácnejší než influenceri“ sme chceli poukázať na seniorov v domovoch sociálnych služieb. Sú súčasťou našej spoločnosti, ich príbehy sú tiež zaujímavé, dojemné aj poučné, majú svoje radosti aj starosti. A hoci žijú v komunite s dobrou starostlivosťou, môžu sa cítiť osamelí. A v tom im vie pomôcť každý z nás. Našim cieľom preto bolo zároveň aktivovať verejnosť k pomoci. Tiež sme chceli spotrebiteľom naznačiť, že pre mnohých seniorov je aj sýtená voda z obchodu luxusom, ktorý si dovolia len pri špeciálnych príležitostiach, pričom riešenie prináša SodaStream. Na základe feedbacku zo Zariadení môžeme povedať, že prvý CSR projekt značky SodaStream na Slovensku bol úspešný. Po zverejnení článkov sa našli dobrovoľníci, ochotní tráviť čas s opustenými seniormi, materiálna pomoc a dokonca aj produkty SodaStream, zakúpené pre skvalitnenie života seniorov v domovoch.